IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, December 12, 2010

ini cerita konvo aku !

kalau tengok gambar atas nie korang mesti tau kan.. aku nak cerita pasal ape ?
kan kan kan? yang penting aku suke sangat bear atas nie.. COMEL sangat.. bes !
Disebabkan owner blog ni sangat "RAJIN yang TERAMAT", so semua cerita pun adalah cerita yang dah lapuk n dah nak basi . Hehe. So dipendekkan cerita aku dah selamat berkonvo dan sudah berpose pose penuh kepoyoan pada 06 Disember 2010, di UiTM Sarawak.

Masa konvo tu, dengan bangga nya aku nak bagitau tang aku pakai baju baru hasil duit titik peluh aku sendiri tau. Nak dijadikan cerita, ada  masalah sedikit dengan baju tersebut.. Tapi still jugak aku menggagahkan hati untuk pakai baju tu. cantik punya pasal la katakan. dah la baru je beli seminggu, takkan dah tuuttttttttttttttttt kot (wakakaka) ini mesti kes baju tue kecut kan kan? hahaha anggap je la ye. (walaupun muka korang semuanya tak berapa nak setuju !)

Uwaa, jadi pagi tue terpaksa juga pergi ke konvo dengan membawa badan yang tembam bam-bam. Malu woo mahu jumpa kawan-kawan. Tapi marilah menebalkan muka sama seperti tebalnya lemak di badan. Hah nah ni gambar-gambar yang sempat di snap. so jangan tegur sangat tau. buat tak tau je k.. hahhaa...
tengok la muka kami yang bergumbira bersama !ini semua coursemate aku !
inilah gambar kami dengan lecturer.
tapi ade lagi lecturer lain yang aku pun tak tau kemana mereka menghilang ! =)
hahaha ngade ngade betul muka excited aku wei.. haha.. tolong 


nie pulak muka kepenatan teramat. pose duduk pun  jadi la kan? hahhaa
inilah adek haris. tapi walaupun die adek, muke aku tetap muda dari die kan?
(itulah motif aku upload gambar ini !) hahhaa... jangan marah HARIS !

okey time nie lapar yang teramat sangat, so pergi kemah untuk lunch time !
nak isi perut kasi tenaga sikit ye.. hahaha

kami yang comel ! ok lepas makan jom gambar balek.
suke sangat gambar ini. ada gaya model tak? haha..

dan lagi !

dan lagi tanpa bosan untuk menunjukan kepoyoan !

Ain n haris memang comel kan? haha..


No comments: