IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Wednesday, November 30, 2011

apa yang aku cakap nie?

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Abg kassim pon ponn.. haha.

BEBEBEBBEBEBEBBEBEBEBEBBEBEBEBBBBBBB....................................!! 

Windu nak tekan tekan kibod yang dah usang dan behabok-habok x hengat dunia nih. haha
Guys, Pernah tak korang rasa atau mengalami peristiwa seperti di bawah:

ketika korang sedang fikirkan seseorang, tiba-tiba orang tersebut akan call kau, lalu kau pun cakap, " saya baru fikirkan anda"!!

Nih rr kuasa minda. Itu sebabnya penting untuk aku, kau, kau,kau, dan kau sume menetapkan matlamat. Aku pernah dengar orang cakap Tiada satu pun yang boleh dicapai tanpa terlebih dahulu melihatnya dalam imaginasi angan-angan ataupon impian.

Senang cite rr kan, entry aku kali nih aku cite pasal angan-angan dan impian. Sesuatu yg masih dalam khayalan atau imaginasi aku, tetapi mungkin boleh jadi realiti atau terus-terusan  kekal menjadi dunia fantasi aku. 


 Memang la orang cakap berangan-angan tuh serupa je macam Mat Jenin. tp andai Mat Jenin berangan-angan kosong, dia tak akan berkerja mengutip kelapa, dia sudah memulakan langkah pertama dalam imaginasinya cuma dia "dimatikan" oleh penglipur lara yang tidak memahami konsep imaginasi cemerlang. Cop.. copp.. cop !! aku rasa macam aku bukan create entry.. aku rasa macam aku berbahas dalam alam parlimen! haha. Ala2 karangan SPm aku gitchuuu!


"owhh.. budak nih sensitip dan jiwa lembut nih.. mesti kuat cemburu nih". Wahh tetibe je. haha Poyo je aku bcerita kan? hahaha.

 
Kalau takde angan mana wujud perancangan
Hanya perancangan bisa menjayakan kenyataan
Lihatlah orang yang berjaya.. diorang semua bermula daripada sebuah angan-angan dan impian. Kan lebih baik dari, tak rancang apa-apa..

Kejayaan hari ini,
mesti bermula daripada sebuah angan-angan.. impian mahupon mimpi.

Dan..dan..dan..dan..dan..
Babaii !! :)