IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Friday, May 06, 2011

COP jangan curik anak aku . .

kelik untuk tumbesaran !!

ok cop cop, ini anak pu3 okey, jangan ada sapa sapa berani nak ngorat anak pu3.. kalau takde 50 puluh juta ratus ribu dalam tangan jangan berangan pu3 nak kasi anak pu3 dekat korang ye.. hihi dan dan yang paling penting tolong jangan picit pipi anak pu3.. nanti suami saya marah (okeytolongpercaya) .. hey hey budak kecik... kenapa pipi kau COMEL sangat !!!! kau buat aku geram sangat dekat engkau..
 
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geram !!
 p/s: gambar curik dari hencek google memang terbaek !!

4 comments:

shark said...

xmo r curi budak tue..
x comel pun:p

pu3mas said...

@shark

haa pandai pon dgr ckp... hihi..

Khairil said...

comel mcm 'mama' dia yang curi kat google tu...

pu3mas said...

@Khairil

ala mama die mmg lama dah comel.. so now anak yg dicurik dri hencek google plak yg mewarisi .. hahaa.. TQ.. =)