IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Sunday, January 22, 2012

Jiwa kosong

Kalau dulu waktu kecik, aku selalu berpura pura menangis sebab nak tarik perhatian mak bapak sebab nak beli cokelat fav yang bentuk angka 8 tu yang macam versi smarties cikai cikai cap ayam punya. 

Tapi sekarang bila dah besar panjang ni, aku selalu berpura pura tidur lena bila tengah menangis sebab nak elakkan dari kawan tanya soalan macam macam. 

Kalau waktu kecik, senang je. Bila menangis, terus dapat. Tapi sekarang bila dah besar....

Betul lah cakap orang, tak semestinya benda yang kita suka tu akan jadi milik kita selamanya. Mungkin kita tak kuat untuk menjaganya. Mungkin kita tak serasi untuk menjaga bersama sama. Sebab tu Dia dah aturkan segalanya untuk kita. 


Dia pisahkan kita untuk kebaikan kita. Mana tahu kegagalan aku yang lepas boleh menjadi inspirasi aku untuk berjaya lepas ni ? siapa tahu kan. 

2 comments:

AmirFX said...

Tengah tutup hidung nektok... Ada bau angus... haha..

pu3mas said...

@AmirFX hahahha ada jak ktk ya...