IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Friday, December 30, 2011

30 Disember

Hye esok.. Kenapalah engkau perlu muncul.
Hye esok.. Kenapalah engkau perlu cepat sangat..
Hye esok.. Kenapalah engkau perlu mencemburui masa aku.
Hye esok.. kenapalah engkau perlu berlalu dengan pantas sangat.
Hye esok.. boleh tak kalau aku nak tukarkan engkau hari-hari kelmarin?
Hye esok.. boleh tak kalau esok aku nak buat-buat tertido ke, buat-buat lupa  ke
buat-buat bodo ke, buat-buat tak tau ke..
  

4 perkara yang perlu anda WAJIB amik tau wahai pembaca2 blog saya sekalian
 
1st : Hari ini 30 Disember
2nd : Hari ini hari Jumaat
3rd : Hari ini, tarikh ini 30 Dis, mak aku tengah sarat mengendong aku dalam perut dia yang besar tuh.
Merayap ke sana dan ke sini... Menunggu saat-saat kelahiran aku.
4th : X paham2 lagi ke aku nak ape? haha
 
member kat opis buat kecoh kat opis... huhu segan =)
 
aku dah besar dah kan,kan,kan,kan. Dulu korang kenal aku cinonet je lagi. Sape yg kenal aku since Friendster mesti tau punye.. hehe 
 
Bagaikan baru kelmarin aku belajar merangkak, belajar menaiki setiap batu-batu tangga, berlari2 anak, belajar bercakap.. pelat pulak tuh, merengek untuk dibelai, disuap nasi ke mulut.. hingga aku lupa dan alpa rupa-rupanya anak ibu sorang nih dah besar panjang pon. Bukan setakat besar panjang, dah cukup umur dah pon. Pejam celik pejam celik dah jadi ANAK DARA dah pon kann? dan pejam celik pejam tak celik-celik, anak mak sorang nih dah boleh kawen dah. Eyh sowy2.. tershashullll lak lidah nih... :P

HAPPY BIRTHDAY UNTUK DIRI SENDIRI 
CIK MASTURA

7 comments:

AmirFX said...

Selamat Hari Lahir! Dah tua setahun.. haha.. Ktk kerja sebagai polis angkasa Gaban ka?

pu3mas said...

@AmirFX TQ ktk.. aii nang ada angkasa gaban.. mek bodyguard UPIN & IPIN la.. kikiki.. =)

Chenal said...

X jemput mek urg nyambut besday!
Slamat ulangtahun.

Beso urang ujung tahun tuk rugi ...lambat cukup umo kato kak Ecah!

Anishaway said...

tadaaa ! terberanak lah cik Mas.. (kesinambungan dari episod atas) hehe

Happy Birthday cik Mas, nak hadiah mai rumah Anish yea.. heee ;))

pu3mas said...

@Chenal HYE incex chenal. TQ oitt.. aii gne na jmput m sendiri xtauk cdak opis da beli kek pap indah.. surprise ba cdak polah...


p/s: bah nang bena aii laher ujung thn ada rugi n untung.. nasib mek apply kerja umo mek dah 20...

pu3mas said...

@Anishaway aiikkk mcm mana anis tau.. anis ade sama2 dgn mak mas ekk. hahhaa...

TQ anis.. aiikk kat rumah anis dah de hadiah mas ekk.. amboi.. pe lagi pos le... =) hihihi

IbuDhira said...

dah boleh kawen dh tokkk...hahaha..nway epi belated besday!!!kawen boh lupak jemput arrrr..