IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 09, 2011

Serius aku penat sangat !

Oh meeeen,

memang penat gila weh wa cakap sama lu. Mata penat, tangan penat, dahi penat (dahi penat sebab asyik kerut je time buat kerja. konon fokus lah kan), kaki penat (sebab bersila), tulang belakang sakit (sebab selalu bongkok time buat kerja. Penat sampai rasa macam dah tak boleh tidur dah. Paham tak macam mana ? Kalau jenis aku lah kan..aku ni kalau dah terlampau penat, memang tak boleh terus tidur. Memang tak akan lelap. Aku kena chill chill dulu, baring baring dua jam dulu, then baru lah boleh tidur. haaa, aku punya mata memang jenis macam tu.


Senyum je lah mampu aku kasi. Dalam hati 'wuarghhhhhhhhhh'


"hari tu aku buat projek dua hari tak tiduq kot. memang lah dua hari tu tak lah lama mana.. TAPI KALAU DUA HARI BUAT KERJA TAK BEHENTI LAMA GILAAA KOT ! ! "

Yes. Memang tak tidur langsung dari 12.00 am sampai ke dua hari seterusnya. Otak terus ngeng sekejap. Kerja belambak gila kambing. Belum habis satu kerja, satu kerja pula datang. Pagi pagi pukul 7 pagi macam tu, mandi mandi semua.. then terus start buat kerja sampai lah ke 12 tengah malam tu. Boleh imagine tak? deeeeeeemmmmmmmm. tak suka !


Pape pun, jangan amalkan ini selalu ye. 

Then pukul 12 tengah malam tu baru lah mandi. Haaa yang ini jangan ikut. Jangan ikut mandi malam sebab itu sangat tak elok okay. Tapi nak buat macam mana, time tengah busy macam ni, aku rasa better aku siapkan terus kerja kerja aku then baru nak mandi ke, makan ke, meniarap ke. Eh eh eh, tapi aku tak busuk okay kalau lambat mandi. Aku memang dilahirkan untuk jadi wangi. So kalau mandi lambat pun, still wangi lagi. ngueheheheheh.

Tengah stress buat kerja, tiba tiba entah macam mana terlintas dalam kepala otak 'kan best kalau doraemon jadi member aku, boleh minta tolong dia pinjamkan alat yang boleh siapkan semua kerja dalam masa 3saat' =.=" yang tak boleh blahnya, siap masuk mimpi kot pasal Doraemon ni. terbaik lah kan. Tapi kenapa mimpi? kenapa tak betul betul? hahahammmmboi melebih kau Mas :P

Bye Bye Bye. 
 

1 comment:

mangsibersamajabatanku said...

Kejo dh siap..kira berbaloi la x tido 2 hari!