IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 21, 2012

BORNEO to the WORLD ! (entry bergambar !)




Hi kengkawan !! Wah sangat FRIENDLY la pendahuluan begitu kan. Anyway aku telah terbang ke HIROSHIMA JAPAN pada 18 JULY 2012 dengan menaiki pesawat MALAYSIA AIRLINE. so harga return tiket aku adalah RM---- , disebabkan tiket aku di beli oleh pihak SPONSER (kerajaan Japan), so aku agak kurang pasti (malas sebenarnya nak ambil tahu) berapa harga tiket !! 

18 July 2012

Flight pertama aku pukul 7.30 petang  dari KUCHING ke KL dan flight kedua aku dari KL ke OSAKA pada pukul 11.30 mlm dan dijadualkan untuk tiba pada pukul 7.00 pagi keesokkan hari nya.
Trip aku ini adalah selama 2 bulan. 


muka terpaksa senyum ! cett porrdaaahhhh ~



ramai family and sahabat handai mai untuk hantar aku g. cett rasa sayu pun ade jugak masa tue yela 2 bulan tak jumpe lepas nie kan. (poyo sey, 2 bulan pon nak sedih sedih bagai.. heyy ade aku kesah ~) RAYA SESORANG & PUASA SESORANG.. wow kelas kau MAS ! 














bersama mak ku yang cantek ! cayangggg mak ~






dari kiri : paan, sharmine, hafzan, teeettttttt, upzandillah & mak ku yang CANTEK !







jangan tanya aku apa yang terjadi !! hikhikhik senyum sorang sorang tengok muke sendiri...









best oooo jadi kanak kanak riang ...






okey dah berangkat ke JAPAN dah ...  

Ok nak cerita departure pon dah ambil masa yang lama. Oh tuhanku, istiqmahkanlah aku dalam menulis blog ini. Amin! 

Tunggu tau entry seterusnya =)

No comments: