IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 21, 2012

Surat Cinta dari Hiroshima 2



Assalammualaikum ~

Ya Allah, lama sangat dah tak update apa apa entri di belog ini. Ish ish ish.  Tahun 2012 adalah tahun sibuk bagi aku, alahai kasihan. Kalau ada masa terluang pun, akan dihabiskan terbongkang atas katil ataupun buka lemari korek korek sampai jumpa kerepek lepas tu melantak sambil layan lagu. Hish bughok bebeno rupa. Ni pun baru tergerak nak update belog. dalam masa yang sama tengah pulun nak siapkan presentation board untuk isnin ni ! Tapi tak kiraa, nak baring atas katil kejap sambil menaip. Bukan senang nak dapat mood menaip ni ! Ajaib betul !

Meh nak cerita sedikit apa yang berlaku sejak 3 bulan yang lepas . (HOI BUDAK KECIK BARU SIKALANG U NAK HUPDATE !! gilo ini olang ~)

Alhamdulillah semua pengembaraan berjalan dengan lancar. Tak ada lagi gangguan emosi atau seangkatan dengannya. What? Pengembaraan? (buat muka blur ! hikhikhik..) okey dengan rasa bersalah dan tulus jujur, nak mohon maaf dulu sebab sangat menggantungkan cerita. mohon imbas ini kenangan --> Surat Chienta Dari Hiroshima



Nak di jadikan cerita, aku dapat Tawaran untuk jadi trainee di Hiroshima City Hall. okey sangat teruja dan rasa nak nangis. T_T dah nagis ppoooooonnnnn. sangat tak percaya dan rasa nak pengsan, yela dengan usia aku yang terlalu tak matang, tiba tiba dapat offer besaQ macam nie.. hey bergegar seluruh badan tau. Family, Boss n semua kawan kat office kasi semangat ! okey aku terima walaupon dengan rasa sayu.. kenapa aku sayu erkk? korang, dalam surat nie aku akan tinggal di Hiroshima selama 2 bulan. yang paling sedih akan BERPUASA & RAYA DI PERANTAUAN ! YA ALLAH SENTAP !! 

walaupun dalam keadaan yang sangat tak percaya, aku tetap gagah kan diri untuk meneruskan pengembaraan di sana, segala persiapan di lakukan satu persatu.. mula-mula semestinya aku Buat visa di Embassy Japan di KL.. then, Passport ! yeah passport aku masih hidup, 2013 baru due, sebab tahun lepas kan dah renew masa nak g JAPAN gak. tiket dan kediaman dan elaun semua di uruskan oleh pihak JAPAN, aku just datang n bersuka ria sahaja. hikhikhik... 

..................

tunggu !

No comments: