IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

Jantungku berdegup kencang, dup dap dup dap !



Aku tersentak seketika sampaikan hati jangtung usus dan limpa turut bergegar.. perghh terus tergamam aku ! sukar nak digambar dengan kata kata. jadi biar gambar menentu segala.. wakaka... aku rasa lepas ni aku nak berdiam diri.. tapi persoalan nye, salah aku memperjuangkan agama ku? kawan kawan tau ke tidak VALENTIME DAY itu HARAM... saya ulangi HARAM.. rasa nya kita sebagai umat islam perlu sedar pasal hukum agama kita kan?? tapi yang sedihnya, tadi masa di pejabat, mamat mamat dekat ofis semua menyambutnye tanpa rasa segan silu. YA ALLAH malu nye aku... mereka beragama islam... so tanpa segan silu aku bagitahu.. yang menyambutnya adalah HARAM.. lantas seorang abg menjawab...

KAU TUE TAK DE PAKWE PATUT LA KAU XSAMBUT KAN?
...HELLO JANGAN NAK BERLAGAK LA....

aku tersentak. 
salah ka aku berkongsi bersama apa yang aku tahu daripada kami terus tersesat di zaman JAHILLIAH? kalau aku ade PAKWE sekalipun aku tak akan sambut VELENTIME DAY... 

=(


No comments: