IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Wednesday, February 16, 2011

Pernah tak kau rasa apa yang aku rasa !


24jam aku duduk menghadap kerja aku. bosan dan semakin bosan. Kerja tak pernah habis. makin di hadap semakin melambak la kerja yang perlu aku uruskan. semakin hari otak semakin berat, jiwa semakin bergelodak. nak luahkan dengan sesiapa. mungkin payah.

Tadi aku terbaca nukilan KAU. kawan yang aku anggap terbaek dan terhebat untuk aku. kawan yang selalu aku luahkan perasaan. kawan yang selalu tolong aku, tapi rupanya kau buat semua itu dengan terpaksa. & mungkin nak cungkil sesuatu dari aku. kan? mana tau ! hhmmmm terima kasih sangat. betul cakap mak aku, kalau nak kawan jangan terlalu baik, sampai nak susahkan diri sendiri.

Pernah tak korang rasa apa yang aku rasa? 
setiap apa yang aku lalui , mesti akan diahiri dengan linangan air mata. linangan air mata kedukaan dan kegembiraan. Pernah suatu ketika dahulu masa aku di sekolah menengah, ade beberapa budak perempuan anti gile dekat aku, tapi aku sendiri tak tau sebab dan musabab nye. TUHAN MAHA BESAR, TUHAN MAHA ADIL , Alhamdulillah berkat doa aku, mereka mereka itu datang kembali dan kami berkawan sampai sekarang. Terima Kasih ALLAH.

Tapi hakikatnya, aku tak minta itu semua. aku tak minta kau kau dan kau datang sujud dikaki aku, tapi yang aku minta, kita tetap kawan sampai bila bila. aku sayang kau. tapi disebabkan kau banyak konco konco, jadi aku mampu tengok kau dari jauh. aku baca semua status FB kau, aku Baca semua yang ade dekat blog kau, aku baca semua di Tweet kau, tapi aku xmampu nak luahkan dekat kau, aku xmampu nak komen. tangan aku berat sangat. aku tau kau sebenarnya tak suka kehadiran aku kan???

pernah beberapa kali aku komen dekat kau. tapi kau buat endah xendah je kot dekat aku. hahhaa malu nye aku. masa tue aku rasa nak delete je komen komen tue. yela, kau dah tak suke aku kan? so buat ape nak terhengeh2 bagai. 

hmm tapi aku paham, sebab kau hebat sangat. orang hebat macam kau memang xlayak ade kawan macam aku. kalau nak banding dengan aku ! aku juz budak kerdil yang selalu senyum & tak tahu malu. kan? itu yang kau nak bagitahu sebenarnya kan? ok saya paham ! 

hanya yang kenal aku PAHAM AKU !
=(

1 comment:

diana said...

ala..sedihnye..
biasalah..
dia cuma 'kawan'..
bukan siapa2..