IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 17, 2011

KESIAN blog aku xdapat belaian manja (-_-) !

Salam and Hi semua. 

Fuhhhh..mengeluh dan mengucap panjang aku bile tengok blog aku sarang tikus sana sini. Lalang semua tinggi tinggi. (mengalahkan tinggi aku) Dalam list kawan-kawan punya blog, blog aku la paling bawaaaahhhh sekali. That means, blog ni dah lama aku tinggalkan. Bagi teka-teki jap kat korang, agak-agak korang, berapa lama aku x update belog? ngaaa~

Alhamdulillah, semua benda dah settle dalam masa sebulan nie. Kerja-kerja yang perlu disiapkan dalam bulan ni, memang seksa sikit. Tak cukup tidur, tak cukup rehat, tak cukup tenaga, and memang terserlah muka menggambarkan memang tak bermaya. mata pun dah jadi mata panda. Nasib baik ada yang sanggup beri semangat dekat aku. huekhuekhuek!(0_o) thanks beliau.
 
Actually macam-macam benda dan perkara yang aku nak cerita dekat dalam blog ni. Tapi niat aku tak kesampaian betol. hehe. yela dalam sebulan nie dekat sarawak penuh dengan macam-macam aktiviti, paling teruk, PILIHAN RAYA SARAWAK. nak bagi masa dengan family lagi. kerja lagi, ishh rasa badan nie terbahagia dua tau. Takleh nak dinafikan, aku memang manusia terpilih untuk merasa perasaan tension nak siapkan semua tuh. haha. Normal la kan, pekerja kerajaan, memang akan rasa benda yang sama macam aku rasa. Tapi, tuh semua dah settle dah. Aku gumbirraaaa skang. hehe. 
 
Saat gembira kami.. semua senyum kelegaan ~~  

time to eat (0_o)v nyam nyam...
sampai ketemu semua..
p/s: nantikan update yang lain ye... tungguu ~~

No comments: