IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Friday, April 22, 2011

PIC hensem saya dikala BOSAN duk opis.

Assalamualaikum...
sila senyum bila baca entry ni
especially yang slalu curi curi baca dan tidak meninggalkan sebarang jejak, hehe
 
"SENYUM TAK PERLU KATA APA APA"

Ehem ehem..tak ada kerja boleh menyebabkan kita mengeluh panjang. " AHHHH BOSANNN ! " Tapi yang peliknya, bila ada kerja, dikeluh pulak kerja terlalu banyak, bila tiada kerja dikeluh pula bosan dan sebagainya. Namun di mana-mana pun kita perhati, ramai orang lebih suka duduk saja dari bekerja. betul x kawan kawan?

Okey, sekarang aku bukan tak sibuk. Bukan tak banyak kerja yang perlu diselesaikan tapi mood aku yang tidak seberapa indah inilah yang memaksa aku untuk bertungkus lumus menghupdet gambar gambar hensem aku di pejabat. Dan hasilnya.. jeng.. jeng.. jeng.. lawa dan mantap kan pic KEBOHSANAN aku ??
haha Tak Dopek Den nak nolong Ehh !!







 


yang Teramat bosan:
Cik Mas =)

4 comments:

Shellia89 said...
This comment has been removed by the author.
Shellia89 said...

ngga tajuk entri pun dah senyum.. lol

pu3mas said...

@Shellia89

yeye ade insan tersenyum.. terima kasih shellia.. tajuk ya saje nak molah gimik jak ba... haha..

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.bw here^^ nice blog :)
Feel free to visit me @ frommetoyou~
:)