IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Saturday, August 06, 2011

Puasa Keenam.

Rasa teramat-amat tak selesa rite now.
Sakit tekak..
Sakit kerongkong..
Sakit hidung..
Sakit gigi.. geraham segala bagai..

Batuk-batuk.. uhuk uhuk..
selsema.. slurrppp.. sok sett.. sok settt!


Tak dapat nak hirup udara sangat. Rindu nak hirup udara. rindu nak rasa makanan dengan penuh kenikmatan. Tak nak hirup bau minyak cap kapak.. Mak suka sapu sapu kat dada aku lah, leher lah, hidung lah.. hape lahh.. Tapi tape! mak nak aku cpt sembuh. sebabnye, hidung tak dapat berfungsi dengan baik.. tersumbat sana dan sini. Bila idung tesumbat.. mesti sistem telinga pon tak berjalan dengan lancar. mak panggil.. ayah panggil. adek panggil, tak berape nak dengar sangat. bukan buat-buat tak dengO. tapi memang tak dengo.. haha.


Bila idung & telinga tak berfungsi dengan baik..
mata pon ape lagi. terus ambil alih..
mata jadi kuyu2 je. sayu je mandang..


  Esok mau berkejar ke klinik or farmasi! harus carik obat! sangat sangat tak tahan rasanya.. Owhh.. maybe tak cukup tido kot. Yeah.. maybe~
Owhh Yeahhh. tiba-tiba teringat semalam aku buat-buat sesak napas dekat depan mak aku..
mak aku terpanggil-panggil aku..  
"eyhh..nape nih Mas"

 
Fuhhh..fuhhh..
"meaw33x..tipuuu je makkk"

hamik ko..tewos kena lepuk..hahaha

(janji tak buat lagi..tp next next time AKAN..suka nyakat mak)

Gadis-gadis pingitan di luar sana....
Jejaka-jejaka idaman di luar sana....
 nanti cerita lagi ye.. sebab saya nak mandi nie ha.. hihi 
SELAMAT menjalani ibadah di bulan Ramadhan.

:)

5 comments:

Bulan said...

alololo cik mas cian nye.jgn lupe makan ubat k.

call buah hati cik mas tue.busy sgt keje kot sampai xde mase nk call cik mas. nati sy lepok lempang dia kasi sedar sket.hekhekhek

pu3mas said...

@Bulan aiiikkkk sapa buah ati kte cik bulan? hahhaa xpahe !!

btw TQ tau.. nnti la mas mkn ubat k.. ubat xsedap ler.. pahit sgt ! xsuke ..

cikpepel said...

selamat berpuasa

chairooL ruLez said...

banyak tol komplen ek...alasan tak mo puase kn ? haha

Chenal said...

Dugaan bulan poso!