IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Sunday, December 26, 2010

:: musim mengawan !! ::



Assalamualaikum.. salam buat semua pembaca yang menyibukkan diri kat blog aku nie.. mekasih banyak banyak.. tanpa korang, aku takkan ade hasil.. tolong la kunjung banyak2 lagi.. hee~

fuh..! boley tahan gak urut orang ni eh.. abes lenguh jari2 aku.. nasib baekla KUAT.. dapat tahan.. maklumla, daya tahan kardiovaskular memang tahap tertinggi.. tak caya try r cabar lawan tahan kentut paling lama.. tengok sape menang.. haha..

oit oit!! jangan pikir yang bukan2 eh.. aku bukan wat khidmat urut mengurut oke.. aku cuma berkhidmat tuk mak aku.. yang laen2 aku tak layan, walaupun korang seorang mamat cun, ngetop dan mantap, aku tetap takkan layan.. haha.. sori ye cik abang eh? huhu sejak aku buzy beberapa minggu yang lepas, ni ar keje aku.. berkhidmat tuk mak aku dengan mengurut tangan dan kaki dye selain jadi driver sepenuh masa.. bes woo.. rasa macam baru lepas maen dumbell je lepas urut tu.. exercise yang menyehatkan sambil2 kutip pahala.. tak terliur ke korang?

ok.. aku taw yang kat atas tu tade kene mengena langsung ngan tajuk entri aku.. maaf yep.. ni baru nak masuk tajuk.. haha..

hurm.. aku bru perasan yang sekarang ni musim cuti sekolah dan dah nak abis dah kot.. sumpah! memang aku tataw.. lepas abang aku suruh booking tiket ape sume, baru la aku dapat taw, tu pun lepas wat status kat fb.. tapi, korang taw ke sempena ngan musim cuti ni jugak, ada satu lagi musim.. taw tak? taw? tak? hish! lambat la korang ni.. bia aku bagitaw jela.. skang ialah musim mengawan.. kan kan?



nape aku cakap cenggitu..? sebabnye, aku dah trima banyak jemputan kenduri.. lebih dari dua da kira banyak kan? haha.. pastu pulak, masa perjalanan nak g sana, berpuluh-puluh bunga manggar yang bertempek kat tepi jalan.. banyak weh.. sampai mata pun naek klabu da tengok bunga manggar.. memang musim ni betik tak sempat nak masak r.. ntah2, da pupus da spesis buah betik tuk musim cuti nie.. haha.. takziah untuk engko wahai inchik betik dan seisi kuarga.. T_T

oke.. setakat ni je entri kali ni.. penat, mau tdo, ngantuk, panas, nak mandi, sumer ada.. babai.. hapdet laen kali lak.. assalamualaikum..






p/s: tengok orang kawen best weh.. pegang tangan, gelak same2, gurau sini sane.. ai! dengki dengki!! sape nak kat aku.. aku mau kawen!! hahaha







No comments: