IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

301210 Selamat hari jadi MAS !


Salam..

Hari yang menginsafkan buat aku..Ya... orang mungkin akan cakap, ada apa pada angka bila bertambahnya umur aku... tapi tidak bagi aku. Aku sangat sangat menitik beratkannya. Selain umurku yang makin menginjak dewasa (even aku tau aku tak bape matang lagi), bertambahnya umur bermakna aku semakin dekat untuk menemui-NYA. Jgn salah sangka.. aku bukanlah alim ulama yang pandai berkata kata mengenai hal hal Agama, tapi aku ada kesedaran ke arah itu.


MASTURA ISKANDAR .......


Kalian mungkin lihat aku dari luaran dengan sikap yang HEPPY GO LUCKY, peramah, ceria, tapi hakikatnya bukan senang untuk CREATE diri aku sendiri. Susah untuk aku menjadi insan yang bernama Mastura Iskandar seperti mana yang u all kenal.. pelbagai tohmahan, kritikan,cacian perlu aku harungi untk aku jadi diri sendiri. ( wahh giteww kan) Entry nih bukan utk aku sedeyh2.. tapi sebenarnya aku cukup bersyukur dengan kehidupan dan kebahagiaan yang ALLAH berikan pada aku.. Ya.. mungkin kebahagiaan itu hanya sementara.. and then dilimpahkan dengan pelbagai cabaran dan dugaan utk mendapatkan sesuatu kebaikan.

Ya Allah...di sini..aku sebagai hambamu yang paling hina, paling keji, paling kerdil dan segala paling ingin memanjatkan kesyukuran ke atas diri-MU atas segala kerahmatan dan nikmat yang KAU berikan kepadaku. Aku tau aku bukan hambaMu yang terbaik, tapi aku akan berusaha untuk menjadi sebutir mutiara di akhirat kelak. Ya Allah, tidak kira seteruk mana sekalipun dosa yang aku lakukan, KAU tetap berada di sampingku. KAU selalu membantu aku ketika aku lemah longlai dengan segala masalah dunia. TERIMA KASIH atas umur yang kau berikan padaku ini. Selama 21 TAHUN kehidupan aku di dunia pinjamanMu ini Ya Allah, aku tau dan aku sedar, aku banyak mempersia2kan segala peluang yang kau berikan kepadaku...Ya Allah, ampunkan segala dosa2 ku..tidak terluah dek kata-kata untuk memohon kemaafan dari-Mu Ya Allah. Andai laut itu menjadi dakwat untuk aku senaraikan segala dosa2 ataupun menulis denda seperti di zaman sekolah dulu, aku percaya ianya pasti tidak cukup bukan? Aku berjanji Ya Allah..untuk tidak terus mempersia2kan hidup aku ini..Ya Allah..andai kata esok lusa usia aku setakat ini sahaja, blog ini menjadi saksi bahawa aku mempunyai kesedaran untuk memperbaiki diri ini....dan Andai kata esok lusa umurku bernoktah di sini, aku pohon rakan2 yang membaca blog ini agar menyedekahkan Al-Fatihah yang tidak terhingga ke atas rohku...moga diriku ditempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman lagi solehah..
Amin..amin...amin...



No comments: