IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Thursday, September 23, 2010

23 september 2010, 3:50 am

Henpon berdering,
Tersedar dari tidur dan lihat skrin ..
gambar dan nama ko tertera,
Ya allah betul kah ini?
ku senyum.
ko masih ingat aku?
aku dengar suara yang aku tunggu tunggu,
rupanya..
aku rindu suara itu.

malam tadi, 
bulan catik sangat !
Bulat dan Terang..
aku nak berikan dengan ko, tapi aku takut ko tak sudi.
aku jauh, tak dapat nak curi hati ko.
Aku kite harap kite tetap kawan k.

tadi aku nak bagi tahu kau
tapi mulut aku macam kene gam
ini khas untuk kau..

Berjuta tawa ku dengar
Tidak ada satu pun tawamu untuk ku
Semua tawa yang ku dengar itu palsu
Berjuta canda di telingaku
Tidak ada satupun canda untuk ku
Semua canda itu bukan untuk menghiburku
Ketika aku senang
Kamu selalu ada
Tahukah kamu ketika aku menangis?
Kamu tidak pernah ada disitu
Tahukah kamu ketika aku perlu didengar?
Kamu juga tidak ada disampingku
Tahukah kamu ketika aku perlu kata-katamu?
Kamu juga tidak pernah menemaniku
Mungkin aku satu dari ribuan yang kamu punya di dunia ini
Apakah aku hanya teman untuk canda?
Apakah aku hanya teman untuk tawa?
Aku perlu temanku
Tidak hanya tawa dan canda
Dengar aku ketika aku perlu
Walaupun sedetik

Aku perlu bahu dan kata-katamu
Untuk menangis dan berkongsi bahagia...  




6 comments:

ierahoshin said...

wah..~ayat...cantik gilak..~
ngee..!!

Wan_hazel said...

satu hari klak ktk kan bhgia...


amin juh...amin..


peace...

pu3mas89 said...

ierah: nie ayat time kmk tgh mamai pagi tadi..

pu3mas89 said...

wan:

ok2 mek tgh amin juak la tok..
ktk mbak kwn2 ktk n adek bradek ktk k amin skali ahh.. hehe...
TQ wan..

Zaer!! said...

Ehem2!! sape manusia bertuah tu erk??hahaha.adakah??errr...er....

pu3mas89 said...

zaer.. ade la.. mane boleh bgtau kamu..hihii