IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Wednesday, September 01, 2010

aku tulis apa yang aku fikir.

Kau percaya tak manusia yang dulu kau menyampah sangat sangat, akhirnya dapat bersama dengan kau di waktu susah dan senang ?

Aku percaya.

Kadang kadang kita tak dapat sangkakan manusia yang kita benci itu lah yang akhirnya berpegang tangan bersama sama dengan kau dan bersama sama melangkah longkang yang gila besar. Kadang kadang kita juga tak dapat nak ramalkan bahawa manusia yang kita anggap jelek itu lah yang akhirnya yang tolong betulkan tudung kau bila angin kuat memukul mukul tudung kau. Dan ya, manusia yang kau anggap pemusnah jiwa kau tu la yang membantu menolak kerusi roda yang kau duduki ketika kau terlantar tak dapat bangun.

Banyak benda yang kita tak jangkakan di dalam muka bumi Allah swt ini, terjadi juga.


Okey aku malas nak rotate gambar ini, sebab malam ini aku tersangat la malas..
esok lusa la aku betul kan gambar nie ye.
hahahhaha



2 comments:

iZzuDdin said...

pusing2 btl ayat nye...ada benda yg kita xjangka tu la yg wat hidup ni best..w/pun kdng2 wat kpala pening =)

pu3mas89 said...

hmm stuju sgt.. kadang2 benda yang kite xrancang tue la yang lebih bes.. kan?