IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Monday, August 30, 2010

hati oo hati, aku salah ke?


Aku teringat dua hari lepas aku tak berhenti pun bagi mamat Indon tu melintas padahal hujan renyai renyai. Dia pikul besi. Bukan aku tak nak berhenti, tapi aku panik sebab tempat tu berbukit dengan lesen yang tak seberapa lamanya ni, aku tak confident. (Ceh, padahal aku naik kereta auto). Tapi aku rasa bersalah. Aku asyik terkenang kenang pasal hal tu. Jahat ke aku sebab tak berhenti. Aku tak boleh tidur. Camne ni? Bila tanya abang aku, dia kata dia pun kadang kadang macam tu gak. Bila tanya kucing makcik sebelah rumah aku, kucing tue tenung aku semacam je =.= "


4 comments:

Zaer!! said...

Huhuhu..mas,xbail la mas kalau cam2..hehe..tapi agak2 nk laju,langgar je..hehe.

pu3mas89 said...

oitt zaer.. langgar ke? xdosa ek?? hmm act mas mmg niat nak langgar je.. tapi kesian tau tgk die..hahahahhaa

hmm nasib baik mas yg jumpa mamat tue kan, kalau la zaer yg jumpe.. adui mesti kesian kat mamat tue.. haha..

Tomato Gurl's Life said...

tak yah la rasa bersalah..

pu3mas89 said...

cik tom.. cik tom salu buat jugak x?