IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 12, 2011

eh belog pun nak dimanja manja !


Assalammualaikum semua.

Iye, aku tahu ada yang marah marah dan merajuk bila aku private kan blog ini dengan secara mengejut (ceh ceh kaw ni mas, bajet je. hihi).  =.=" Aku private kan blog ini dalam jangka masa yang pendek adalah kerana ruang komen aku buat hal.. ala komen kat ruang enty aku la.. tolong kelik sini !

Cis kau RUANG KOMEN ! berani ye kau membuat dajal yang sebegitu kepada tuan kau ini. Memang dasar tak mengenang budi betul. Kalau takda aku, maka tiada lah kau di tatapan makhluk makhluk yang sedang membaca ni ha. Aku pun tak tau apa kena dengan RUANG KOMEN tu. Tetiba je kan hilang tanpa dikesan. Takde hint apa kebende semua. Sekali bila dibuka, blank semua =.=" Hilang segala macam ada dalam blog ni. Tinggal entri je yang selamat. Degil tahap petala betul eh kaw belog. Tunggu kaw, tunggu tunggu ! 

Tapi sekarang aku nye blog dah kembali kepada asal... Ha, buat sesiapa yang tolong betulkan balik settings belog aku yang agak dah lari ni, sila lah tepuk tangan dengan penuh kasih sayang untuk diri sendiri ye.. korang memang gempak seyy, hahha... *buat muka sangat excited sambil membuat mata blink blink blink. hihihihi. TQ semua.. aku sayang korang sangat sangat. okey sekarang dah boleh komen banyak banyak sampai patah jari jemari !! 

mula terbayangkan Wonderpet datang membantu.
Aww, so sweeet. ahaaa.



2 comments:

MiszMaryaNe said...

haa, cik pun pernah de mslh ngan belog,
tp x settle2 gak,
xtau nk betulkan cmne, huhu

pu3mas said...

misz yeke? so how? btw mas terpaksa private blog ha aritu untuk betulkan balek.. tapi maseh gak buntu, semalam baru ok balek. n entah mcm mane die tibe2 je betul sendiri. majik !