IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Tuesday, January 04, 2011

G.e.m.u.k !



Okay,aku dah gemok.

Masalahnya, gemok aku bukan di paha atau di pinggul atau di mana mana sahaja. Cuma akan tergemuk di bahagian pipi. Sekarang dah tak boleh nak ejek korang makin gemok sebab diri sendiri dah makin lebar kan. Eh kejap, perut juga akan buncit. Tapi buncit itu memakan masa sehari je. Then kempis balik. Wah, Magic ! Tu yang tak heran tu kalau makan nasi memalam buta. Tapi, aku kena heran juga.

Jadi, bila kita senyum, akan terpancarlah sinar kegemukkan yang konon nya ditunjuk tunjuk. Kemudian bila nak pakai selendang, rasa macam ada suara halus yang berbisik begini "weh weh, pipi kau tertonjol lebih ah". Oleh itu, dibuka balik selendang itu dan ditukar dengan tudung bawal biasa. Tapi kesannya tetap sama juga. Pipi tertonjol lebih juga. sobs ;(

pakai tudung nie memang nampak dah pp tue !
Langkah paling bagus ialah setiap pagi pagi hari bila bangun, akan ku sepak pipi berjuta juta ribu kali, konon konon kasi lemak pecah kemudian pipi akan mengeluarkan warna natural yang berwarna merah. Maka, tak payah pakai pemerah pipi kan? Aku dah cuba. Siapa yang nak cuba pemerah pipi asli, cuba lah. hahaha =P


 Yang bawah ni paling latest punya. Lihat pipi, comel je. Gumuk weh. Hakhakhak. Dan gambar yang paling terbawah ialah hasil bila pipi dilempang berjuta kali. See, aura muka naik kan :P




Cuti ni, jom kita serang rumah Paan sebab rumah dia ada mesin tempat lari tu. Apa benda entah nama mesin tu.. =)

2 comments:

ejulz said...

joging laa.. haHa

pu3mas89 said...

udah mek joging aii pasya lapa juak mek, so terpaksa la kmk menghadAP MKNN NAK? hahahhahaha