IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Tuesday, January 11, 2011

Sorok handphone dalam kotak sabun untuk rakam aksi perempuan dalam tandas ?



Rakaman live dalam toilet ! Berhati hati lah ketika korang buang air kat tandas awam tu yer. Hari tu kes pasal mamat tebuk lubang atap tandas sebab nak skodeng perempuan, yang ni pulak kes mamat saiko sorok handphone dalam kotak sabun untuk rakam aksi perempuan dalam tandas. hilang akal ke kau wahai mamat gila !


Yo ! Girls kat luar sana, hati hati ! ish aku benci sangat orang macam nie, serius menakutkan aku okey. aku pun tak paham ape yang lelaki nak sebenarnye sampai sanggup buat macam nie? hello lelaki gila, pleazz la wei? aku benci kau ! serius aku tak tipu !

Saiko saiko, nasib baik ko kena tangkap ! Ikuti cerita kat  SINI pasal mamat gila letak handphone dalam kotak sabun untuk rakam aksi kencing berak orang ! GILA FULLSTOP !

Kalau korang taknak jadi mangsa, korang seharusnya berhati hati dan elakkan penggunaan tandas awam yang mencurigakan tu = ( Ish ish ish... Chow 


No comments: