IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 07, 2011

lepak king di The mines . syook oo !


Assalammualaikum semua.
Now aku tengah dengar lagu lagu jiwang nie ha, Memang dengar bebanyak kali, takkan dimamah usia lah !! Layan leleh weeeh wa cakap sama awak !

Aritu aku dengan kawan kawan ku yang tersayang pergi berpusing sana sini memakan angin sambil merambangkan mata di the mines dengan melihat barang barangan yang sangat canggih ! Wah, makin maju. Mak bangga menjadi rakyat Malaysia nok. *ceh, tetibe je. ngeeeh. Tujuan utamanya ialah bukannya nak ke sana sebenarnya. Tapi just nak keluar pergi makan dan cuci mata je ha dengan mereka berdua pi usha mamat mamat hensem la kan ! Tapi, tujuan utama terpesong sampai lah ke Mines. Kalau buat karangan BM, then terpesong dari tajuk utama, mahunya kena tolak separuh markah terus ni. Dari A+ terus ke D+ teruss kau. Tapi layankan ajee. kan?



Nie la Hanis. teman lepak no 1 aku.
Die ade lesung pipit, dan die selalu buatkan aku jeles.
sebab aku takde benda itu !


gelagat kami yang memang sopan !! Hihihihihihihihihihi ^_^ 
(taktau nak buat caption apa kat pic nie sebenarnya. jadi kite gelak comel dan ngade ngade je lah )

Ini pulak Ain, die nie comel kan?
Ain nie suke sangat ambik gambar !
gambar kat bawah nie semua die yang Curik !
MCD time !
memang nampak Comel kan? ngee !

muka lapar ! hahaha =)

makan lagi . OMG bes.


kami manja manja sangat !

kaki inilah yang bawa kami kemana saja selagi kami mampu !
YEah !


Aku pegi censored kan mulot aku tu sebab rasa macam
'eh, tak sesuai lah pulak untuk tatapan orang ramai'.
hahaha.

 Ghindu lah dekat dia. Ghindu sesangat. *daki gunung Everest dan menjerit* MISSING YOU!!!! :')

okey lah bye bye bye semua. SAya nak balik dah . Bye bye bye bye ^^

Mekaseh sudi baca belog saya :)



No comments: