IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Sunday, January 09, 2011

Facebook nak tutup?

Assalamualaikum. 

aku baru je balek dari menjalankan tugas sebagai pekerja kerajaan yang penuh dedikasi dan bertanggungjawab, ceh ayat memang membuatkan korang rasa nak cucuk cucuk tangan kedalam mulut dan keluarkan ape yang patut kan kan kan? hahaha, tapi nak buat mcam mana, itu sememangnya hakikat okey ! 

Korang mesti ada mendengar khabar khabar angin tentang FACEBOOK akan di tutup pada 15 March 2011 Ini kan? tapi betul ke tidak ek? eh eh aku tak kesah pon ! hahaha dengan ikhlas ye jawapan ku ini kerana jawapan ku ini memang tulus dari hati dan sanubari ku yang kental ini . meeooowww ...  bukan ape tau, semua orang tau kan? FACEBOOK memang ade baik dan buruk tersendiri. Terpulang pada individu itu sendiri je nak ke arah bagus atau pun ke laut. Okey lah aku tak nak cakap banyak, kang kene saman payah uoL.. yang penting berita ini memang tidak mengejutkan aku sama sekali. Harap Maklum !

Kalau nak tau lebih lagi, jom kelik sini dan kelik sini


No comments: