IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Tuesday, June 07, 2011

Jenjalan habis duit part 1


sORRY  ye Dato Dato & Datin Datin yang menunggu nunggu entry terbaru saya.. 
budget ramai la tunggu kan? hey mas kau ingat kau blogger OTAI !! 
(tolongberhentiberangan !)


 Date : 4-5 June 2011
Venue : JOM HEBOH
Perkarangan Stadium Petra Jaya, Kuching Sarawak
**sungguh panas sampai tak boleh nak nafaz **


singgah booth nie semata mata nak pinjam hencex KIPAS ~~

masa nie haos sangat, so pergi gerai2 untuk cari setitik 2 air sejuk ~

masa nie serius lucu, abg polis yang hensem tengok je kiteorg pose !

kami budak budak lagi jadi kami sanggup beratur panjang !!!!

sepupu sepapat saya yang tersayang !

sebok gak nak pose depan belon JOM HEBOH sapai xsedar terbalek

 
terlambat nak hupdet entry kali ni diatas sebab sebab diatas ye...banyak bende bes yang jadi. kalau nak cerita kat sini sampai 100 juta tahun pon takkan habis kot (okeysayatipu!!!)


 Tak lama pon aku dekat JOM HEBOH tue.. panas ok! sangat tak tahan. dah ala aku nie tak berapa nak cerah so terpaksa lah jaga kulit baik baik takut turun saham plak ye.. wahaha alasan terbaek dari aku ! ngeee~~~

tengok dahi aku ade peluh metitik2 ok.. so sape nak LAP??


kan aku dah cakap tahap kepanasan masa tue memang diluar jangkaan, so ape lagi keluar la dari Stadium n pergi pergi pergi SHOPPING !! meoowww ~~


... TO BE CONTINUED ...
nanti kite storie morie pulak pasal SHOPPING ye..

*:P
 

8 comments:

Wan_hazel said...

gambar last plg cute cute cute...

pu3mas said...

@Wan_hazel hihihi cute indah.. maka ktk cute gik ba.. ya muka tahan panas ya aii... peluh nang byk la..

Wan_hazel said...

hahaha..pandey jak ktk...rugi xpat jumpa ktk..mun jumpa nak pat mintak spon hahaha

pu3mas said...

@Wan_hazel apa tek wan.. mintak spon?? adeh nasib xnemu aiii... hihi... mun x ka... makin panjang la entry kmk tok..

Wan_hazel said...

hahaha..lucu ktk..hahaha..lak ktk spon mek ah..xduli mok juak..spon laptop sigek..HP baru...nangga wayang...KFC..men golf..beli hosting n domain utk blog mek..eh byk eh...hahaha

pu3mas said...

@Wan_hazel aii byk na juak wan? maka ktk pun bisnes ikan terubok dah maju nak? pasya bukak gik bisnes iklan..nang byk la income.. so ktk la spon kmk... !! xkira2..

Wan_hazel said...

bukan kita share2 ka bisnes ikan trubok ari ya???lupak indah ktk...hahaha

pu3mas said...

@Wan_hazel bna ka kita share? xbulak? aii lupak daratan kmk lok .. hahahhaa wan tetap kaya gik dari kmk... kepci kepci kepci kepci.. yahoo...