IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Tuesday, June 07, 2011

Jenjalan habis duit part 2

 
 Date : 4-5 June 2011
Venue : Wan Jaya, Wan TJ, The Spring, Hopoh
Kuching Sarawak
** serius kaki rasa nak patah **


Aku pergi soping sakan dengan sepupu sepapat aku. pergi satu tempat ke satu tempat untuk kasi CINA KAYA.. cuci mata sana sini dengan barangan cantik cantik siap mata dah rambang tak tau nak pilih mana satu. masa tue bukan main lagi kepala hotak aku berfikir

** kalau la ada suggar daddy **

.. pergghhh dah lama aku tunjuk sana tunjuk sini je...
semua dapat kot, xyah pergi kerja  pon. duk rumah makan tido n soping.yahooo suke !
okey mas stop berangan boleh !!!


jom shopping GAWAI !!


rambang mata nak pilih tau.. semua murah murah okey..

ok time nie berebut nak beli patong .. yeah.. peluk2 best !!

opsss terbuat muka poyo.. gara gara cameraman lambat sangat snap !!

ok hill itu itu itu saya dah beli.. murah murah .. 3 sepuloh hengget je !!

bayar time.. buat buat je senyum sebab duit byk ilang !!

muke yang xpernah bosan melihat camera !!

kami suka bergaya.. comel kan ? ngee~~

opss gambar untuk tontonan umum je ~~

kat sini banyak dress cantik2.. tapi sempat beli 3 je !!

kat sini kiteorg tempah rantai ada nama, murah je pon..

dan masa di tunggu... nak carik KFC !! meooww ~~

 
(wahai cik abg saya , nanti kite tunjuk tunjuk je awak mesti bayar tau..
- H A R U S -
yeye saya sayang awak sangat sangat !!)




penat wei jenjalan, jom lepak kejap !!
 ICE CREAM time !!


sluppp.. nyam nyam..


&
masa untuk menjamu selera 
~(-_-)~


muka nurul yang agak tak puas ati sebab ayam dia kecik je.. hahahahaha

muka memang dah xmalu dah.. lapa kot !! ade aku kesah ..


Mereka lah sepupu dan mereka lah teman baik aku di kala susah mahu pun senang. Bila tak ada mereka, siapa lagi nak bagi aku gelak besar sampai air mata keluar dari mata, sampai gelak tak ada suara, gelak sampai terkencing, gelak sampai perut terus senak, gelak sampai nenek marah marah sebab ganggu orang tidur malam malam buta. Mereka ni tak pernah fikir langsung untuk membuat perkara yang dungu. Itu yang aku suka. Kira sama sama pandai buat dan sama sama pandai tanggung kan. Memang tak boleh dipisahkan.




Epul,Nurul,Eggy,Erol,Alan,Cakk,Epik,Piqa,Debok,Sila
nanti kita jenjalan lagi ye !!

*=P
 

8 comments:

si meter said...

lawalar sepupu kau yang baju hijau tu. kirim salam weyh. cakap andrea bawang putih bawang merah kirim salam. hahaha. =D

ejulz said...

nang shoping sakan laa.. haHa

SweetyMui2 said...

kmk lamak2 tok jak ingat wan jaya n wan tj ya ONE jaya one tj.LOL

pu3mas said...

@si meter amboi kau.. gatal nampak.. report kat awek kau kang.. nge.. ~~ btw set aku dah sampai kan salam kau..

pu3mas said...

@ejulz yala tek.. ariya nang buang duit n berik cina kaya jak kmk aii..

pu3mas said...

@SweetyMui2 eh bukan xsama ka ktk? wan jaya segek.. wan tj segek.. lain 2.. segek kat area taman sahabat.. segek gik dekat tabuan.

ztie said...

wiwit... shopping eh... kirum sikit lok... hehehehe

pu3mas said...

@ztie hahaha kirum indah nya lok.. aii zatie lambat gilak ktk mesan oit.. mek dah abis duit dah tok... len kali jak ahh.. =P