IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Monday, June 28, 2010

Doa Untuk Kekasih

Assalamualaikum kawan2,
aku xleh tido la ini malam,
macam2 cara dah aku buat, pusing sane pusing sine,
golek sane golek sini, 
aduhai same je mate aku nie
cergas BANGET..

skrng dah pukul 1.43am
mesti uol sume dah sedap2 tido di buai mimpi kan??
waaa cemburu nye aku..
ok time malam2 gini baek kite wat sikit pahala ye..
jom la sama2 dengan aku berdoa untuk kekasih..
korang mesti ade yang korang sayang kan?
eleh tipu gile kalau xde..
hahahaha

so ape g jom la..
mane la tahu after doa lepas nie mata aku ni boleh melelap pulak..
kan? ok  
JOM





Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi



Maha Penyayang 



Ya Allah... 

Seandainya telah Engkau catatkan... 

Dia milikku tercipta buatku... 
Satukanlah hatinya dengan hatiku... 
Titipkanlah kebahagiaan antara kami... 
Agar kemesraan itu abadi... 

Ya Allah... 
Ya Tuhanku yang Maha Mengasihani... 
Seringkanlah kami melayari hidup ini... 
Ketepian yang sejahtera dan abadi... 
Maka jodohkanlah kami... 

Tetapi Ya Allah... 
Seandainya telah Engkau takdirkan 
Dia bukan milikku... 
Bawalah dia jauh daripada pandanganku... 
Luputkanlah dia dari ingatanku... 
Dan periharalah aku dari kekecewaan... 

Ya Allah ya Tuhanku yang Maha Mengerti... 
Berikanlah aku kekuatan... 
Menolak bayangannya jauh ke dada langit... 
Hilang bersama senja yang merah... 
Agarku sentiasa tenang... 
Walaupun tanpa bersama dengannya... 

Ya Allah yang tercinta... 
Pasrahkanlah aku dengan takdir-Mu... 

Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan 
Adalah yang terbaik untukku... 
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui... 
Segala yang terbaik buat hamba-Mu ini... 

Ya Allah... 
Cukuplah Engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku... 
Di dunia dan akhirat... 
Dengarkanlah rintihan daripada hamba-Mu 
yang daif ini... 
Jangan Engkau biarkan aku sendirian... 
Di dunia ini mahupun di akhirat... 
Menjuruskan aku ke arah kamaksiatan dan kemungkaran... 
Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman... 
Agar aku dan dia sama-sama dapat 
membina kesejahteraan hidup... 
Ke jalan yang Engkau redhai... 
Dan kurniakanlah kepadaku keturunan yang 
soleh dan solehah... 

Ya Allah... 
Berikanlah kami kebahagiaan di dunia 
dan akhirat... 
Dan periharalah kami dari azab api 
Neraka... 

Amin...amin...

Ya rabbal 'aalamin.




p/s: walaupun aku xde kekasih, tapi aku tetap berdoa agar aku dipertemukan dengan insan yang terbaik




zzzzZZZZZZZZzzzzZZZZZzzzzZZZZzz






**********************************





MySpace                                                          

No comments: