IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Sunday, June 13, 2010

:: untuk engkau bergelar lelaki ::



lagu kesukaan kau. ku dendangkan untuk kau.
Mohon Kasih by Ahmad Jais. tapi, aku suka dengar Kak Siti kita nyanyi lagi. hahaha.


Ku bermohon kasih
ku bermohon sayang
pada mu, wahai kumbang.
(perlu ke aku bermohon kasih dekat kau lagi? tidak. itu jawapan ku. hahaha.)


Dalam rindu kasih
hamba tak berdaya
merindu jiwa seksa.
(ya. aku memang rindu. bukan seksa dah, tapi sakit kau tau tak?!)


Kasihanilah hamba
merayu sehingga merana.
(ya. aku merayu. tapi, kau tulikan telinga ketika tu. kau nak aku merayu sampai berlutut ke hah?!)


Wajah mu menawan
hingga tertawan
menjadi igauan.
(perlu ke aku igau kau lagi? tak perlu. aku tak hingin!)


Hai muda bestari
kumbang madah suci
yang menawan hati.
(oh! memang dulu hati ku rasa kau ni menawan. tapi, sekarang rasa menawan tu dalam ku lihat mangkuk jamban.)


Hamba mohon kasih
harapan nan bersih
ku puja dikau saja.
(hahaha. tak hingin aku nak puja kau lagi. macam hak tui kau tau tak? ni yang kau balas balik erk?)


Kasihanilah hamba
merindu balasan
darimu.
(sekarang baru nak balas rindu bagai tu ke? tak perlu lagi. aku sepak je kau,
lagi best!)

Hatiku tertawan
tak dapat ku tahan
dikaulah idaman.
(dulu memang kau idaman. sekarang? hahaha.. lebih baik aku buat abang jongang jadi idaman ku! :P)


______________________


perlu ke terima di kau
lagi? tak perlu dah. bagi aku, sekali sahaja peluang yang aku berikan. tapi, peluang tu kau buat macam gula. bila nak, kau beli. bila tak nak, kau tak nak beli.

hahahahahaha... back off!

* oh! lelaki, tak perlu kau berlutut kepada ku. aku tak perlukan kau lagi.

* oh! lelaki, pergilah cari yang lebih baik daripada ku.

* oh! lelaki, aku sediakala memaafkan kau biarpun kau tak meminta.

* entry ini untuk kau lelaki. untuk kau! siapa? dia! hahaha. kau tak perlu tahu siapa dia
.








MySpace                                                          

2 comments:

aNYSs JoNG said...

"nya" kah mas??emmmmm...

pu3mas89 said...

nya?? sapa oit?? tapi nya mmg ko knl... nya ba nis..