IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Friday, June 18, 2010

:: sakit perut ::



Kali nie bukan sakit perut yang menarik2 tu. Tapi memedih2.. =P
Mengada betul.. nak cuti nie, macam2 sakit datang...

Aku syak perut aku memedih2 sebab malam sebelum tu aku tak berapa nak makan la..
Seronok sangat kazen mazen ramai kat umah nenek, sampai makan pun aku boleh lupa..mane xnye, asyik pergi tepi sungai je main air, jela kampung la kata kan..

So, pagi dalam kul 6.30 pagi tadi, perut aku dah pedih2 sakit...

Aku: Mak perut sakit eh..
Mak: Sakit camne?
Aku: Bukan nok mcm riya mak,. Kali tok cam pedih2 kat dibah jak.. masuk angin kali nak mak sebab malam marek x makan...
mak: relax jak ko ya ahh..lak mak polah oat pake ko..
Aku: hurmmm...

So, pepagi lagi aku dah melantak... dengan harapan, jap jap lagi perut aku ok la balik.


Sekali hampeh ko. Sampai ke tengahari perut aku sakit...
Kalau begitu rupenya, memang terbaring je la aku jawabnye..

Mak n bapa plak, siap dah basuh dua keta, vacuum rumah, mop lantai, pergi kedai pun aku dok terbaring je kat atas katil. Kesian dia sebab kena kemas rumah.. Gigih plak tu..

Dalam kul 1 cam2, elok mak balik dari kedai dia paksa aku minum air eno and makan betik. Sumpah magic, lepas makan betik terus perut aku dah tak sakit, ngeh ngeh ngeh...

Moral of the story. Sila jangan skip makan malam... Kang tak pasal2 kena gastrik plak kang. Aku dah la pernah kena sekali. Tak hingat tahun bila. Tapi geli giler bila kena makan ubat kapur...




MySpace                                                          

No comments: