IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 06, 2010

esok esok esok dan esok !!


Esok..
kenapa kau datang ahh? kenape kau muncul lagi ahh? kenape xdatang semalam je..
xpun ko datang lusa ke.. aduhai serabut aku.. sekarang dah pukul 10.58 pm..
tapi aku rasa otak aku ni masih kosong lagi..
3tahun aku belajar dekat uitm, tapi sekarang aku rasa kosong..
adeh, ape yang xkene ni? wei mas, kenapa kau xulangkaji ahh?????
kenape kau asyik berkhayal je??
kenape kau asyik merapu je?
aduh.. kau sakit ke mas?

" MAS ESOK KO NAK INTERVIEW LA !!! KO SEDAR X???? "
haaa tengok !! lebih kurang mcmnie la memek muke sengal aku mase mak aku tye aku pasal interview tadi.. 

bende ni la yang bermain kat kepala hotak aku sekarang..
aku takut, aku risau, aku xconfident, aku resah.. 
hmm semuanya NEGATIVE kan?
mane pergi yang positive ek??
sape yang curi?

aku dah cube ulangkaji ape yang aku pernah belajar dulu, tapi otak ni macam lembab sangat - sangat time ni,
adeh.. kenape nie.. aku baca isu semasa lagi la.. langsung xpaham..
MAS KENAPA KAU??

aku rasa dari tadi aku dok menghadap laptop je.. asyik tengok je SCREEN SAVER kat wallpaper aku..
tapi aku masih jugak tak tahu ape yang aku belajar.. 
dah la aku xcari baju lagi untuk esok, 
nak pakai baju warna apa pun xtahu lagi..
nak pakai kasut ape,
nak pakai handbag ape.
semua nya aku xsedia lagi tau..

Ya ALLAH patut ke aku terus REDHA je dengan ketentuan MU?

Wahai Tuhanku, 
saya memohon pertolongan dengan MU dan saya menyerahkan diri kepada MU...
 Wahai Tuhanku, mudahkanlah untukku kesukaran pekerjaanku dan mudahkanlah untukku kesukaran perjalananku dan rezekikanlah daku kebajikan lebih banyak dari saya minta dan palingkanlah daripadaku segala kejahatan.

Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku, dan mudahknlah urusanku..
Wahai Tuhanku, bahawasanya saya memohon pemeliharaan Mu dan
mempertaruhkan kepadaMU diriki, agamaku, ahliku dan kerabatku dan segala nikmat yang telah mereka berikan kepadaku dan kepada mereka, baik mengenai akhirat mahupun mengenai dunia, 
peliharalah kami semua dari segala kejahatan, 
Wahai Tuhan yang mulia. Saya akui kesucian MU wahai Tuhanku.. 
AMIN 


p/s: mudah mudahan selepas ini aku akn tenang menempuh hari esok... (o_0)v


MySpace                                                                        

9 comments:

afiff edogawa said...

gud luck ^_^

hANySS JonG said...

i wish and pray u will get the job..and bleh blanja me makan nt..hahahaha

Wan_hazel said...

boh fk glak bah...biar masa yg tentukan cewah....yg pting hidup mesti diteruskan...hope interview dapat lah ooo....go go go power rangers..hehehe

pu3mas said...

afif: TQ fren...

pu3mas said...

anis: blh jak.. doa jak yang terbaek k... syg ko glak2..

pu3mas said...

wan.. syiorrr cayalah.. terharu mek dgn kata2 ktk eh.. alu nangis2 kmk aii.. hahahha.. btw TQ ahh.. hhahahaa

pu3mas said...

wan.. syiorrr cayalah.. terharu mek dgn kata2 ktk eh.. alu nangis2 kmk aii.. hahahha.. btw TQ ahh.. hhahahaa

Wan_hazel said...

boh nangis indah...hahaha..biasalah kita tok nak persatuan power rangers sarawak..camnie ngn jam power rangers ktk ..masih masuk aik ka??hahaa

pu3mas said...

jam power rangers mek ya dah ok dah.. xda nya berair g, mek dah jemur dibah matahari n sebelah ngan bulan.. hahhaa..

p/s: oitt apa diloya kta 2 tok?? blur kmk !!