IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Monday, July 19, 2010

Shalala83, HakaQ memang best


Assalamualaikum ATOK ooo ATOK.. 
tibe2 teringat pulak dekat UPIN & IPIN yang comel lagi montok itu..  
hihihi =)

hari ini hati pu3 sungguh besar, sebesar lautan hindi yang xterkira keluasan nya 
(ceh, sebenarnya pu3 la yang xtau berapa keluasan die, pu3 xsuke sejarah OK.. eh jap, sejarah ke geografi ek?adoi lupe pulak pu3.. maafla, pu3 mmg xminat pun subjek2 yang BEST macam ni... hampeh tol..hahaha )


Oke di sebab kan pu3 tengah BERBESAR HATI, ape kata pu3 bagi AWARD dekat seorang gadis comel yang BERTUAH... nak tau ke sape? 
JOM LAYAN

dengan ini saya selaku budak kecik yang suke akan MICKEY MAS MOUSE dan xhenti2 pok pek pok pek ingin mengishtiharkan bahawasanya PU3 ingin memberikan sedikit penghargaan
kepada follower Pu3 yg sungguh2 bertuah....
nama die kan

...................
..............................
..........................................


saudari
 


Tahniah HAKAQ !!!!
kerana menjadi 

follower pu3 yang ke-48.
haa ini BUKTI die tau...

Tp kenapa 48??
ok jom pu3 explain supaya follower pu3 yang lain xterasa atau tersinggung..
yela kite perlu la jaga hati kawan2 pu3 yang lain kan kan kan???

Sebanarnye, tanggal  " Monday, July 5, 2010 "
ade seorang insan bagi pu3 AWARD ini jugak


..ni dia award yang di berikan..

Lepas dapat award, mestilah ade sesuatu yg anda kena lakukan...
Tak susah la HAKAQ,
 mudah je..

HaKAQ berikan award yg sama kepada follower ke-48 hakaQ juga =)
haa senang kan kaQ...

ala akak boleh je buat kan??
akak comel la, so mesti la xde masalah kan???
(hehhehe ade kene mengene ke?? tapi xpe, hakaQ tetap comel.. wink wink wink~~~)

HAKAQ jangan lupe terus perjuangkan AWARD ini agar ia tidak terus lapuk dek debu2 KOTA k.. cey... 
 .. AYAT  POWER ..

TATA TT 22






MySpace

4 comments:

LiFe KaMi said...

no 45 le cantik buat award..hehe

pu3mas89 said...

ala.. kite dpt amanah untuk bagi yang 48 la wak.. hahhaa bunyi macam cemburu je... hahhaa

:: Zanna :: said...

thanx dear hakaq mmg terlepas pandng la dear...jgn mara yer...hakaq mmg appreciated that..thanx...
wink...wink...:)

pu3mas89 said...

terlepas pandang? aii sampai ati.. haha.. xpe2 ini khas untuk hakaq k.. =)