IF U DONT KNOW WHO I AM PLEASE DONT JUDGE ME
NOBODY IS PERFECT & I AM NOBODY
::: aku bukan PUTERI dari KAYANGAN tapi aku PUTERI dari bumi KENYALANG :::
(◕‿◕✿)

Thursday, July 01, 2010

selamat malam awak



Awak dah tido ke? awak tido gune selimut tak wak? awak ingat x..dulu kan mase kite salu borak -borak, awak selalu bagitahu saya yang awak xsuke nyamuk gigit awak.. awak kate nyamuk tue gatal sangat-sangat.. dah la muke takde, tapi ade hati nak kacau awak..awak ingat tak semua tue wak?? saya ingat wak, ingat sangat, saya xpernah lupe pun.. awak jangan bagi nyamuk hisap darah awak lagi tau.. kesian awak.. awak, tadi sebelum tido,awak dah cuci kaki ke belom.. dah gosok gigi? 


awak, awak dengar tak suara saya ni.. saya rindu awak.. saya tahu awak tak tahu rasa rindu saya ni.. saya xpernah bagitahu awak.. saya tak berani wak.. saya hanya yakin, kalau ade jodoh kite tetap akan bersatu.. saya tahu awak ade orang lain.. tapi saya tak boleh tipu diri saya untuk rindu awak.. awak.. saya rindu senyuman awak.. senyuman awak manis.. saya suke.. suke sangat.. agak-agak bile saya boleh tengok senyuman awak lagi?? saya ada hak ke wak?? awak saya harap awak tahu, apa yang saya bagitahu ini adalah perasaan rindu saya dekat awak.. awak.. dah lewat nie.. saya xnak ganggu awak tido.. saya doakan awak bahagia selalu dengan insan yang awak sayang.. saya takkan kacau awak.. tapi saya tengok awak dari jauh je.. betul wak.. ini janji saya.. 




SELAMAT MALAM AWAK 
esok saya tanye kabar awak dari jauh lagi k..
boleh kan wak???
=)






MySpace                                                          

1 comment:

hANySS JonG said...

berusaha lupakan n carik org lain mas...
andai one day nya kembali, time ya baruk fikir balit....
jgn musnahkan kebahagiaan hidup kita utk sesuatu yg belom pasti...
aku juga sedang berusaha..
sama2 la kita k..